Klachten

Klachtenregeling Royal Mission

  1. Ben je niet tevreden over (een onderdeel van) een opleiding of training van ons? Laat het ons snel weten! Alleen dan kunnen we er iets aan doen. Je kunt daarvoor terecht bij de leden van het betreffende (school)team van Royal Mission.
  2. Wanneer je een klacht hebt, kun terecht bij één van onze officemanagers. In Drachten is dat Hilja Verbree, te bereiken in de ochtend op maandag tot en met donderdag tijdens kantooruren via nummer 0512 84 37 27. In Veenendaal  is dat Diana Fredriks, te bereiken in de ochtend op dinsdag tot en met vrijdag tijdens kantooruren via nummer 085 049 15 35. De officemanager zal je in contact brengen met de persoon die de specifieke klacht met je kan opnemen.
  3. Je kunt de klacht ook via mail aan ons bekendmaken. Je mag dan mailen naar info@royalmission.nl. We zullen binnen twee weken op jouw klacht reageren. Als we meer tijd nodig hebben, dan zullen we jou dat laten weten. We zullen de klacht vertrouwelijk behandelen.
  4. Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben opgepakt? Dan kun je contact opnemen met onze onafhankelijke klachtencommissie: Klaas Poelman van Poelman Assurantiën te Drachten. Je kunt Poelman Assurantiën bereiken middels http://poelman-assurantien.nl of 0512-33 42 20.
  5. De klachtencommissie neemt je klacht in behandeling als je:
    • eerst geprobeerd hebt om de zaak met ons uit te praten;
    • klaagt binnen 4 weken na de betreffende training of opleiding;
    • duidelijk omschrijft waartegen en waarom je bezwaar maakt en wat je wil zien gebeuren.
  6. Na ontvangst van je klacht mailt de klachtencommissie jou en ons een bevestiging van ontvangst.
  7. De klachtencommissie en wij behandelen je klacht vertrouwelijk. Alleen wij horen ervan.
  8. De klachtencommissie hoort jouw en ons verhaal.
  9. De klachtencommissie beoordeelt of je klacht gegrond is en of je recht hebt op compensatie. Die kan nooit meer bedragen dan de kosten van de training of opleiding.
  10. De klachtencommissie doet uitspraak binnen 4 weken na je klacht. Als ze meer tijd nodig heeft, laat ze dat jou en ons weten.
  11. De uitspraak van de klachtencommissie is bindend voor ons.
  12. De klacht en de afhandeling van de klacht zal voor de duur van twee jaar door ons worden bewaard.

Over ons

  • Kinderwerkopleiding

    Kinderwerkopleiding

    Elk kind en elke kerk verdient goed kinderwerk!

    Lees verder

  • Jeugdwerkopleiding

    Jeugdwerkopleiding

    Training, verhalen, opdrachten, gesprek én fun!

    Lees verder

  • Fulltime school

    Fulltime school

    Een jaar waarin jongeren getraind en gevormd worden

    Lees verder

  • Parttime school

    Parttime school

    Eénjarige training en vorming voor volwassenen

    Lees verder

  • Spreekbeurten

    Spreekbeurten

    Onze passie om mensen te onderwijzen en inspireren

    Lees verder

  • Trainingsdagen

    Inspiratiedagen (avonden)

    Onze maandelijkse GRATIS inspiratiedagen/avonden in het land

    Lees verder

  • Events

    Events

    Kinder- en tienerkampen op De Betteld in Zelhem

    Lees verder

  • Webshop

    Webshop

    Producten die je helpen om te groeien in geloof

    Lees verder

Naar boven