Klachtenregeling Royal Mission
Ben je niet tevreden over (een onderdeel van) een opleiding of training van ons? Laat het de opleidingscoördinator snel weten! Alleen dan kunnen we er iets aan doen. Je kunt daarvoor terecht bij de leden van het betreffende (school)team van Royal Mission.
Wanneer je een algemene klacht hebt, kun je terecht bij één van onze officemanagers. In Drachten is dat Hilja Verbree, te bereiken via telefoonnummer 0512 84 37 27. In Veenendaal is dat Gertine Oldeman, te bereiken via telefoonnummer 085 049 15 35. De officemanager zal je in contact brengen met de persoon die de specifieke klacht met je kan opnemen.
Je kunt de klacht ook via mail aan ons bekendmaken. Je mag dan mailen naar info@royalmission.nl. We zullen binnen twee weken op jouw klacht reageren. Als we meer tijd nodig hebben, dan zullen we jou dat laten weten. We zullen de klacht vertrouwelijk behandelen. Als je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht, dan kun je in beroep gaan bij een externe vertrouwenspersoon. De beoordeling en de uitspraak van deze partij is voor ons bindend.
Als we een klacht ontvangen, dan zullen we die bewaren in ons registratiesysteem voor de duur van 2 jaar.
Externe vertrouwenspersonen
Royal Mission is aangesloten bij Stichting Evangelisch Meldpunt (SEM). De SEM is in het leven geroepen door de Evangelische Alliantie en heeft een dubbele doelstelling: de betrouwbaarheid bevorderen van leidinggevenden en recht doen en hulp verlenen bij machtsmisbruik. Het gaat daarbij om seksuele intimidatie en seksueel misbruik, machtsmisbruik en financieel misbruik. In de praktijk betekent dit dat je met klachten over machtsmisbruik terecht kunt bij het landelijke SEM-meldpunt.
SEM is op werkdagen bereiken van 9.00 uur -17.00 uur via het nummer: 085 – 488 14 49.