Klachtenregeling Royal Mission
- Ben je niet tevreden over (een onderdeel van) een opleiding of training van ons? Laat het ons snel weten! Alleen dan kunnen we er iets aan doen. Je kunt daarvoor terecht bij de leden van het betreffende (school)team van Royal Mission.
- Wanneer je een klacht hebt, kun je terecht bij één van onze officemanagers. In Drachten is dat Hilja Verbree, te bereiken via telefoonnummer 0512 84 37 27. In Veenendaal is dat Annieke de Jager, te bereiken via telefoonnummer 085 049 15 35. De officemanager zal je in contact brengen met de persoon die de specifieke klacht met je kan opnemen.
- Je kunt de klacht ook via mail aan ons bekendmaken. Je mag dan mailen naar info@royalmission.nl. We zullen binnen twee weken op jouw klacht reageren. Als we meer tijd nodig hebben, dan zullen we jou dat laten weten. We zullen de klacht vertrouwelijk behandelen.
- Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben opgepakt? Dan kun je contact opnemen met onze onafhankelijke vertrouwenspersoon: Klaas Poelman van Poelman Assurantiën te Drachten. Je kunt Poelman Assurantiën bereiken middels http://poelman-assurantien.nl of 0512-33 42 20.
- De vertrouwenspersoon neemt je klacht in behandeling als je:
eerst geprobeerd hebt om de zaak met ons uit te praten;
• klaagt binnen 4 weken na de betreffende training of opleiding;
• duidelijk omschrijft waartegen en waarom je bezwaar maakt en wat je wil zien gebeuren. - Na ontvangst van je klacht mailt de vertrouwenspersoon jou en ons een bevestiging van ontvangst.
- De vertrouwenspersoon en wij behandelen je klacht vertrouwelijk. Alleen wij horen ervan.
- De vertrouwenspersoon hoort jouw en ons verhaal.
- De vertrouwenspersoon beoordeelt of je klacht gegrond is en of je recht hebt op compensatie. Die kan nooit meer bedragen dan de kosten van de training of opleiding.
- De vertrouwenspersoon doet uitspraak binnen 4 weken na je klacht. Als ze meer tijd nodig heeft, laat ze dat jou en ons weten.
- De uitspraak van de vertrouwenspersoon is bindend voor ons.
- De klacht en de afhandeling van de klacht zal voor de duur van twee jaar door ons worden bewaard.